wtorek, 20 sierpnia 2013

ZAYN WYGRAŁ!!! NOWY IMAGIN

Hejka, a więc wygrał Zayn ;3 i już daję Wam  drugą część. W ogóle tą serię nazwałam "Wakacyjna miłość", bo jak wiecie, akcja rozgrywa się w wakacje.


-Ej dziewczyny możemy iść z wami? – spytał Niall – już dawno nie byliśmy w Londynie, ta cała trasa. Nie pamiętam kiedy byłem w McDonaldzie!
- Niall, musimy iść z tobą do lekarza, wczoraj byłeś z Liamem w Nando’s.
Charl podeszła do Nialla, a ten złapał ją za rękę i kierowaliśmy się w stronę London Eye. Usiedliśmy w czwórkę w tej „kapsule”. Troszkę się bałam…
- Nie bój się, Will – powiedział Zayn i chwycił mnie za rękę. – Jestem tu.
Wtedy poczułam, coś co czułam wtedy, gdy wylałam na niego kawę. Kochałam go. Ale nie tak jak fanka idola. Jak dziewczyna faceta. Wtedy przypomniałam sobie filmik z YouTube’a:
Myślałam, że śpiewam tą piosenkę w myślach ale nie…
-His eyes… - śpiewałam, a Zayn zaczął się śmiać i dopiero wtedy się ocknęłam.
- Ładny głos… Teraz ja ci coś zaśpiewam. – wyciągnął iPoda i włożył mi jedną słuchawkę do ucha, a drugą założył sobie.
Śpiewał mi najpiękniejszą piosenkę świata… Przytulił mocno, a gdy leciała sama melodia nachylił się nade mną i powiedział:
- Zakochałem się w tobie – i lekko pocałował w policzek.
Najzabawniejsze było to, że w tym czasie Charl przytuliła się do Nialla. W głośnikach zabrzmiała ta sama piosenka co Zayn mi śpiewał – More Than This.
- Przypadek? – spytałam go.
- Nie sądze – odpowiedział mi z uśmiechem, a ja pocałowałam go. Samo jakoś wyszło.  Był cały czerwony. Jeszcze 4 godziny temu myślałam, że to będzie normalny dzień. A teraz moja przyjaciółka obściskiwała się z Niallem Horanem, a przed chwilą całowałam się z Zaynem Malikiem. Do tego siedzieliśmy w London Eye.



Opis: http://default.media.ipcdigital.co.uk/11140%7C00001af94%7Ce5aa_Niall-Horan.jpg 

część trzecia już w czwartek ;) jutro dodam jakiś, ale z kim chcecie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz