sobota, 24 sierpnia 2013

Sobotni Imaginy +18 : Lou


Hej jest to  mój pierwszy imagin +18, więc nie wyszedł on mi za najlepiej i jest trochę krótki. Imagin jest zadedykowany dla Julia Bartnikowska. Jeżeli chcecie dedykajce do kolejnego Sobotniego Imagina +18 piszcie w komentarzu, i z kim.
A oto imagin:


Obudziłaś się, poszłąś do kucni robiłas sobie śniadanie i naglę zadzwonił telefon. Był to twój brat:
-Hej Niall co chcesz ? – zapytałaś
-Hej, wiesz mogę dzisiaj d ciebie wpaśc z chłopakami – zapytał Niall
-Pewnie, a której będziecie – zapytałaś
- No właśnie bo my już stoimy pod drzwiami – powiedział Niall
- Że co ?!? , dobra. – powiedziałaś
Poszłaś otwrzyc drzwi. Chłopcy gorąco cię powitali, słuchajcie pójdziecie do salonu robię sobie śniadanie chcecie. Oczywiście tylko jedna osoba chciała jeśc był to twój braciszek Niall. Zrobiałś jedzeni i podeszłaś do stołu zjedliście śniadanie. Po południ zadzwonił telefon Zyan’a.
- Hej musimy już isc bo wczoraj gdy Lou pracował w studiu nad pioseneką my leniuchowaliście. – powiedział Zyan
-Ok – powiedzieli
Zostałś sama z Lou, spytał cię Lou :
-Hmm…. może pójdziemy do kina  ?
- OK, chętnie – powiedziałaś
Poszliście do kina, na film Lou cały czas szeptał ci do ucha że pięknie wyglądasz. Chwycił cię za rękę. Film się skończył. Poszliśicię do twojego domu. Wypilście trochę za dużo i Lou zaczął cię namiętnie całowac. Skoczyłaś mu w ręcę, a on zaniósł cię do sypialni. Całowaliście się języczkiem, po chwili leżałaś już na łóżku. Lou powoli zdejmował z ciebie obrania, i cały czas cię obściskiwał. Zdjełaś z nie go ubrania, po chwili obaj byliście nadzy. Lou wchodził w cb. Zdałś sobie sprawę że już nie jest dziewicą. Jęczałaś, co go bardzo podniecało. Naglę przyśpiseszył :
- Boże Lou, już nie mogę – powiedziałaś
- Nie jestem Bogiem, ale mi miło.

Proszę przestań już – powiedziałaś i Lou przestał chwilę odpoczeliście. Zaraz potem zaczęłąs całowac jego klatę aż doszłaś do krocza. Namiętnie masowałaś mi krocze oraz lizałaś jego przyjaciela Lou Bardzo jęczał. Aż w końcu dostał wytrysku. Przestaliście, jednak Lou postanowił się zrewanżowac zrobił ci minetkę. Naglę usłyszeliście że ktoś idzie po schodach, szybko się ubraliście i udawaliście że rozmawialiście  ze sobą, lecz Niall wiedział co się kroi. Niall wyszedł z pokoju a wy postanowiliście dalej się pobawic, kończyliście już gy nagle coś chrupło i znaleźliśice się na podłodze. Łóżku pękło więc musieliście pójśc już spac, ale na podłodze  a następnego dnia pójśc kupic nowe łóżko J. A 9 miesięcy, okazało się że jesteś w ciąży  później urodziłaś bliźniaki, Zayn'a i Perrie xD


Za wszelkie błędy przepraszam. Mam nadzieję, że się wam podobało. A już niebawem kolejny  Sobotni Imagin +18
Nialler ;3

5 komentarzy:

  1. ymm... chyba się za bardzo rozmarzyłeś. Te błędy typu "masować MI krocze" i wgl... NO COMENT, PLISS NIE PISZ +18 A i te błędy językowe -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm bardzo jak widże tchórzliwy jesteś jak z anonima może ujawnisz się i powiesz mi to prosto w twarz bo to mnie nie wzrusza .! haha tylko mi się smiac chce z twojego żałosnego strachu przed pokazaniem się kim jesteś

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej anonimie wal się imagin bardzo super i pisz dalej !!!

    OdpowiedzUsuń