niedziela, 25 sierpnia 2013

OGÓŁEM ;D



Hejka Directioners!!!
Na początek bardzo chcę przeprosić, że wczoraj nie dodałam imagina o Zaynie :( Ale przez 3 dni są u mnie koleżanki i nie daję rady ogarnąć bloga, a z resztą nie miałam natchnienia na Zayna, ale napisałam trochę Louisa, wstawię jutro :D . W poniedziałek wszystko nadrobię a teraz +18 Z HAZZĄ I LIAMEM :) Pomogą mi w nim moje baaaardzo zboczone i erotycznie nastawione do 1D koleżanki ;p
A więc jutro imagin ode mnie, Juli i Oli :p Hmm... jeszcze tylko chcę dodać, że z niecierpliwością czekamy na kilka dat. 30 SIERPNIA - PREMIERA THIS IS US, NIESPODZIANKA DLA DIRECTIONERS W TELEEXPRESSIE. 31 SIERPNIA - OGŁOSZENIE LISTY DALSZYCH WYSTĘPÓW CHŁOPCÓW Z 2014 ROKU.  Nie sądzicie, że to nie przypadek? ... mamy nadzieję na super niespodziankę :)

A więc zboczona jaa i kumpele przedstawiają: HARRY I LIAM +18




 Miałaś 15 lat, gdy poznałaś Liama. Byliście przyjaciółmi, a teraz minęły 4 lata i jesteście szczęśliwą parą. Ale musiałaś coś ukrywać. Kiedyś jego najlepszy przyjaciel Harry Styles zaciągnął cię do łóżka. To nie był gwałt, bo się zgodziłaś. Byłaś wtedy z tym wspaniałym Liasiem, który serio cię kochał. Nie chciałaś, żeby dowiedział się o nocy z Hazzą…
 - [t.i.], kotku! Widziałaś moje bokserki z Toy Story? – spytał się twój chłopak Liam
Zaśmiałaś się.
- Nie, ale przecież dla mnie możesz chodzić bez nich! – byłaś naprawdę zboczoną dziewczyną. Ale Liamowi się to podobało. Tylko wyglądał na spokojnego, a jak kładliście się do łóżka… Działo się wiele rzeczy, o czym doskonale wiedzieli wasi sąsiedzi i Harry, który przez jakiś czas z wami mieszkał.
Pewnego wieczora weszłaś do domu z treningu (chodziłaś na Zumbe) i zobaczyłaś płatki róż na podłodze. Ucieszyłaś się ale jednocześnie troszkę  przestraszona. Ale to był taki pozytywny strach.
- Cześć kochanie – podszedł do ciebie i pocałował cię namiętnie. Całował świetnie. Najpierw lekko musnął twoje usta, a potem zaczął dotykać twojego języka swoim – Wiesz, mam ochotę na gorący, ostry seks. Ale taki oryginalny.
W tym momencie poczułaś czyjeś ręce na swych biodrach. Ta osoba zaczęła całować twoją szyję. Wiedziałaś już. Wszędzie rozpoznałabyś ten szybki oddech i te delikatne usta. To ten, który zapewnił tobie i Liamowi bardzo ostry seks. Liam sam był napalony, ale Harry… on to umiał doprowadzić do orgazmu.
-Co wy kombinujecie? – spytałaś się, a Liam tylko uśmiechnął się do Hazzy. Wiedziałam, że mają jakiś plan.
Liam podniósł mnie i położył na łóżku. A Harry zaczął ściągać swoje bokserki. Po chwili, gdy był już w samych skarpetkach pomagał Liamowi zdzierać z ciebie ubrania. Payne  wziął  się za twoje koronkowe majtki, a Harry bawił się już twoimi piersiami. Przygryzał delikatnie sutki i podrzucał je. Liam gdy już ściągnął ci stringi zaczął robić ci minetkę. Piszczałaś z zachwytu. Ale Harry dopominał się o ciebie i po kilku minutach tej niesamowitej rozkoszy trafiłaś w ręce Harry’ego. Jeśli chodzi o seks on był mocny, szybki i gwałtowny. Nie miałaś pojęcia co chce zrobić. Położył się na tobie i bez ostrzeżenia wszedł w ciebie. Poruszał się w tobie szybko a ty błagałaś jednocześnie by przestał i by robił to nadal. Chciałaś go ale to było silniejsze od ciebie:
-Harry koniec, proszę!
-Koniec? Kotku to dopiero początek – powiedział i uśmiechnął się do Liama.
Po chwili spojrzałaś a twój chłopak i Harry byli w tobie naraz. Bardzo bolało ale cóż.. To było dla ciebie świetne.


Ogółem ten imagin uważam za zboczony i piszę, że jest +18. Więc nie chcesz – nie czytaj. Jedna osoba prosił mnie o dokładnie taki opisowy imagin trójkącik „Liam i Hazza”. Ten imagin pisałam podczas głupawki ;p A oto dowód, że moje koleżanki są mega zboczone ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz