niedziela, 18 sierpnia 2013

Niall Horan #1


Hey więc za nim dam wami imagin'a chciałem powiedzeć, ze okazało się że jak będę pisa ćw Word to automatycznie Word poprawia mi błędy i mam ć xD. I jeszcze jedno imaginy nie będą mego długie bo są podzielone na częsci .
A o to imagin :


Obudziłaś się, wstałaś i poszłaś na balkon usiadłaś w fotelu i patrzyłaś na Central Park popijając poranną kawę. Był cudowny dzień ale zarazem lekko dziwny, ponieważ na ulicach Nowego Jorku było wyjątkowo mało ludzi i samochodów. No ale cóż-pomyślałaś-mam inne zmartwienia. Dokańczałaś poranną kawę i nagle przerwał ci to telefon. Popatrzyłaś na ekran i wyświetlił się nieznajomy numer, odebrałaś nie mogłaś uwierzyć w to co usłyszałaś był to Niall Horan - twój dawny przyjaciel:
-Hej Niall, to ja jeszcze istnieję miło że dzwonisz- powiedziałaś ironicznie
-Hej dawno cię nie widziałem ani nie słyszałem – powiedział Niall
I rozmawialiście tak z dobrą godzinę i nagle Niall powiedział – Hej wiesz myślałem sobie żebyśmy mogli się spotkać przyjechałabyś do mnie na dwa tygodnie
-Haha no nie wierzę Niall Horan ma dla mnie czas ?!? – powiedziałaś
-Ja mówiłem serio- odpowiedział Niall
-Naprawdę nie jedziesz na żadne koncert?- zapytałaś
-Naprawdę - powiedział Niall
-OK to przyjadę do ciebie, zobaczymy  jak tam w twoim Londynie – powiedziałaś
-To kiedy przylecisz – zapytał Niall
-Hmm… dzisiaj się spakuję to jutro polecę do ciebie Niall’u który nie odzywał się przez 3 lata od kąd wygrał X Factor do swojej przyjaciółki
-Hej teraz ci to wynagrodzę przez te dwa tygodnie – powiedział Niall

Dobrze i pożegnałaś się z Niall’em i zaczęłaś pakować się. Sprawdziłaś o której są loty do Londynu, gdy zobaczyłaś że lot jest o 4.00 pomyślałaś ale ja muszę się dla niego poświęcac.

Przepraszam za wszelkie błędy. A niebawem kolejna część imagin'a Niall Horan. Mam nadzieję że się wam podobało.
Nialler ;3

2 komentarze: