niedziela, 1 września 2013

Sobotni Imagin +18: Hazza#2


Hej ten Imagin jest dla Ani Tommo ;3 Jeżeli chcecie dedyki piszcie w komentach.
A o to imagin: (cz2)

Chciałam aby wreszcie we mnie wszedł. On jednak wolał się ze mną jeszcze podrażnić, gładził moje ciało, całował, pieścił i przygryzał doprowadzając mnie do szaleństwa. Jednak ja chciałam wreszcie poczuć go w sobie.
- Proszę, zrób to, wreszcie- wydyszałam mu do ucha.
- Jesteś pewna?
- Bardziej pewna jestem tylko tego że cię kocham.- uśmiechnął się tak jak lubię najbardziej.
Znów poczułam znajome motyle, a chwilę później poczułam jak we mnie wchodzi, z wrażenia wbiłam mu paznokcie w plecy. Zatrzymał się wciąż tkwiąc we mnie.
- Nie przestawaj, proszę- zaśmiał mi się do ucha i zaczął rytmicznie poruszać.

Jego ruchy sprawiały mi nie wymowną przyjemność, z naszych ust wyrywały się tylko jęki. Po kolejnych minutach spędzonych na sprawianiu sobie przyjemności, obydwoje doszliśmy niemal w tym samym czasie. Hazz opadł na poduszkę obok mnie. A ty zasnęłaś.

Za wszelkie błędy przepraszam. Mam nadzieję, że się wam podobało. A już niebawem kolejny  Sobotni Imagin +18

Nialler ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz