poniedziałek, 2 września 2013

Niall Horan#12(ost.)


Hej dzisiejszy imagin jest zadedykowany dla wszystkich directioners.


STOP. Przestańcie. Dobrze, ale musimy tymczasowo dezaktywować nasz zespół. On musi to przemyśleć.!
Nie możecie tego zrobić prze ze mnie- powiedziałaś.
Przecież to nie twoja wina – powiedział Harry
Zbliżał się wieczór Harry został na noc u Niall’a. Wieczorem chłopcy przyszli do ciebie, opowiadali dowcipu było zabawnie. Lecz gdy oni wyszli, w oczach miałaś tamtą noc. Znowu płakałaś. Poszłaś do łazienki ponieważ miałaś nudności.[parę dni później]  Od paru dni masz nudności. Zadzwoniłaś do przyjaciółki, a ona poddział by ci żeby kupić test ciążowy. Poszłaś do apteki by kupić test. W domu spotkałaś Niall’a który cię spytał: co robisz. A nic idę na chwilę do łazienki. Udałaś się do łazienki. NIE, Zayn zrobił ci dziecko. To było straszne nie dobrze ci było. Płakałaś, w końcu wyszłaś z łazienki. Niall zapytał ciebie co się stało. Nic. Wieczorem cały czas o tym myślałaś :C. Postanowiłaś napisać list. Rano Niall poszedł do studia. A ty do łazienki. Wzięłaś leki, po chwili robiło ci się duszno. Naglę upadłaś na podłogę. Po 5 minutach Niall wrócił do domu. Pukał do łazienki, ale nie było odpowiedzi. Więc wszedł na podłodze ujrzał ciebie. Zadzwonił po pogotowie. Przeczytał twój list :

DROGI NIALL’U
Przepraszam, ale nie mogłam z tym żyć Zayn zrobił  mi dziecko, byłam w ciąży. Nie zasługujesz na mnie. Bardzo cię kocham. Przepraszam. Moje życie było wspaniałe od kąt cię spotkałam, zawsze dawałeś mi tyle dobrego. Moim wielkim marzeniem było wyjść za ciebie i mieć z tobą dzieci. Ale ty nie możesz mieć żony którą ma dziecko z innym. Kocham cię i nigdy cię nie zapomnę.
[t.i]




Za wszelkie błędy przepraszam. Mam nadzieję, że się wam podobało. 
UWAGA WKRÓTCE DRUGI SEZON !
Nialler ;3

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń